Neticle to aplikacja służąca do analizy mediów. Pomaga w przeszukiwaniu wirtualnych treści, analizuje zebrane dane, a następnie wyciąga wnioski za pomocą algorytmów. Firma bazuje na informacjach nie tylko z witryn internetowych, ale także z różnych forów, artykułów czy postów w mediach społecznościowych.
Ostatnio pojawiła się trzecia wersja tego kultowego narzędzia, które zostało wzbogacone o nowe funkcje i powitało użytkowników znacznie prostszym interfejsem.
Teraz, za pomocą jednego kliknięcia, będziesz w stanie dowiedzieć się, gdzie nastąpiła dynamika przepływu danych na temat Twojej działalności, otrzymasz wyjaśnienie oraz rzeczowe wnioski. Dzięki temu zrozumiesz wszystkie najnowsze trendy i to, jaki wpływ mają na Twoją firmę.
Kolejnym udogodnieniem jest narzędzie dla przedsiębiorców, których firmy mają oddziały międzynarodowe. W prosty sposób możesz prześledzić wzmianki na swój temat w aż 19 językach. Zatem, na przykład, możemy prześledzić osobno reputację firmy w Polsce lub w Niemczech. Dodatkowo, wszelkie wiadomości lub wzmianki możesz przetłumaczyć jednym kliknięciem.
Kolejne ciekawe udogodnienie to możliwość ustawienia biuletynów i podsumowań tak, aby zawsze były wysyłane w przetłumaczonym formacie. W ten sposób będziesz mógł nadzorować swoje międzynarodowe działania w czasie rzeczywistym.
Ostatnią nowością trzeciej wersji aplikacji jest możliwość eksportu danych w celu stworzenia własnego raportu w formatach: PNG, JPEG, XLSX, CSV lub SVG. Możesz też bezpośrednio korzystać z danych Neticle Media Intelligence w swoim panelu PowerBI, aby łączyć poufne informacje wewnętrzne z danymi z mediów, mediów społecznościowych i konkurencji.